Karl Müller (itt balra), az MBTcipők feltalálójának fia gyermekként az új termékek kipróbálása során édesapja „tesztpilótája” volt. Ifjabb Karl Müller hosszú ideig álmodozott arról, hogy saját cipőmárkát fejleszt ki. „Az apám értékelte a javaslataimat, de designtervezési és kényelmi szempontokkal kapcsolatos észrevételeimet nem vette figyelembe.”
Két sikeres divatmárka életre hívása után (Mymui és Royal Sunday) ifj. Karl Müller végre megvalósíthatta régi álmát és saját cipőmárkát dobott piacra.
„A Joya, a világ legpuhább talpú cipője. Divatos, könnyű lábbeli, amelyben viselőjének nem kell megtanulnia járni: már a legelső lépésnél hihetetlenül kényelmes. Próbálja ki mindenféle kötelezettség nélkül termékünket bármelyik Joya-t árusító üzletünkben! Hadd könnyítsük meg a lépéseit, tapasztalja meg a Joya élményt!”
Karl Müller, a Joya megálmodója