Joya - az örömcipő

Mindenféle tudnivaló a világ legpuhább cipőjéről, a lábakról, és sok minden másról

Nyerj Joya cipőt!

Kövesd játékainkat a Joya Facebook oldalán, ahol sok-sok pár Joya cipőt sorsolunk ki!

Ti írtátok

2011.01.28. 13:05 :: Joya

"Próbálj és nyerj!" játékunk részt vevőit megkérdeztük, hogy mi a véleményük a Joya cipőkről. Néhány választ megosztunk most veletek is.

"Nagyon jó érzés volt ,könnyűnek éreztem a járást benne :)"

"Most már értem a lányaim miért hívják "rugózó" cipőnek és miért vannak benne szinte egész nap :)"

"Ez a legkényelmesebb cipő,ami eddig rajtam volt. Nagyon kényelmes és jó."

"Nekem már van Joyám,egy Heidi csizmám,őrülten szeretem,egész télen ebben taposom a km-eket az örökmozgó kislányommal! Nagyon jó érzés viselni,több km után is könnyedén járok benne,nem fáradt el a lábam!Az első viselés után izomlázam volt,de aztán megszoktam,és már tervezem,hogy tavaszra is kinézek vmilyen modellt,ezért tértem be a legközelebbi Joya üzletbe,ahol felpróbáltam egy tavasz darabot és ugyaazt éreztem,amit a Heidiben,imádom és kell!!!"

"Nagy örömmel vettem kezembe a cipőmet, és alig vártam hogy kipróbáljam. Először csak néhány perc erejéig, majd órákig viseltem. Mára már egész nap rajtam, van és nagyon élvezem. Érdekes érzés volt a lépcsőzés és a sétálás, de hamar megszoktam. Kiegyensúlyozottabbak a lépteim, jobban odafigyelek  a tartásomra és az egyensúlyomra."

"Hihetetlenül nagyon kényelmes a cipő. Mintha nem is a földön járnék benne. Szinte a cipő visz engem. Biztos vagyok benne, nekem is lesz ilyen cipőm,valamilyen módon. Köszönöm!"

"Felpróbáltam a boltban, 10 percig járkáltam fel-alá benne, olyan volt, mintha pillecukorból lett volna a talpa, és amikor beleléptem a saját tornacipőmbe, hirtelen két oszloppá változtak a lábaim!"

"Annyit mondhatok,még soha nem éreztem ilyen könnyűnek a járást ,egy cipőben sem. A talp puhasága elképesztő,de nem éreztem úgy,hogy felborulok,vagy valami ilyesmit ,mint pl,az mbt cipőben amikor azt próbáltam fel.Ebben valahogy teljesen természetesnek éreztem a járást.El bírnék viselni egy ilyen cipőt a lábamon!:-)"

"Nekem nagyon tetszett a cipő, amit volt szerencsém felpróbálni!  Kellemes érzés benne menni, állni. Nem éreztem akkora terhelést a térdemen, ami nekem nagyon fontos! Tulajdonképpen olyan volt mintha valami puha párnán mennénk!"

"Olyan, mintha felhökön járnék "

"A cipőbe, azaz szandálba az első lépés után beleszerettem. Nagyon fájós és ezért cipőt nagyon nehezen tűrő lábaimnak a csoda érzetét keltette az ebben való lépkedés."

"Nem hiszek már a szóbeszédnek sem, hogy nehéz megszokni a Joya cipőben a járást, mert olyan érzés volt, mintha légpárnákon lépkednék, suhannék, egyszerűen fantasztikusan kényelmes és könnyű." 

"Gerincsérv műtétem volt pár éve ,azóta odafigyelek milyen cipőt viselek. Felpróbáltam az önök cipőjét és kifejezetten jól éreztem magam benne. Gratulálok a tervezőnek!!"

"Szárnyakat kaptam benne ,jó érzés volt :)"

komment

süti beállítások módosítása