Joya - az örömcipő

Mindenféle tudnivaló a világ legpuhább cipőjéről, a lábakról, és sok minden másról

Nyerj Joya cipőt!

Kövesd játékainkat a Joya Facebook oldalán, ahol sok-sok pár Joya cipőt sorsolunk ki!

Ismerjetek meg minket!

2011.02.22. 07:33 :: Joya

A Joya rajongóinak száma átlépte a bűvös 5000-et, és szerencsére már nagyon sokatokról nagyon sokat tudunk: van-e Joyája vagy még nincs, állómunkát végez-e vagy irodában csücsül, lúdtalpasak-e a gyerekek és derékfájós-e a férj. Ez a bizalom nagyon fontos és megtisztelő számunkra! Szeretnénk a jövőben is minél többet megtudni Rólatok és arról, mit gondoltok rólunk, a cipőinkről, a boltokról, a jövőről, az életről. Azért, hogy erre a bizalomra rászolgáljunk, itt az ideje, hogy mi is bemutatkozzunk Nektek. Kezdjük el a piramis tetején…

A Joya vezetőiről már szinte mindegyikőtök tudja, hogy Svájcban vannak. De azt talán kevesebben tudjátok, hogy nem Zürich-ben vagy Genfben van a cég székhelye, hanem a festői Roggwilben, a Bodeni-tó közelében. Ebben a kis faluban még 3000-en sem laknak, de a helyi Joya márkabolt megnyitását így is tömegek kísérték figyelemmel:

 

A helyiek szemében a feltalálót, Karl Müllert legalább akkora elismerés övezi, mint itthon Rubik Ernőt, hiszen találmányai világszabadalommá válva tovább öregbítik Svájc amúgy sem poros hírnevét. Ezt tetézi az a tény, hogy a Joya üzleti fejlődéséért felelős két szakember – ezek közül az egyik Karl Müller fia – éppen két hete ünnepelte a 26. és a 31. születésnapját.

Ifj. Karl Müller, aki már gyerekként is az apja kedvenc MBT tesztelője volt, a világszintű üzletfejlesztésért felel. Vezetésével az elmúlt 15 hónapban Svájc és Németország után további 17 országgal gazdagodott a Joya térképe. Afrika kivételével minden kontinensen lehet már Joyát kapni! Claudio Minder – ahogy a fényképen is látszik :-) - 24 éves koráig az iskolák mellett a sikeres modellkedéssel volt elfoglalva. Maximalista lévén meg sem állt a Mr. Svájc cím eléréséig. Ezt követően Karllal karöltve két divatmárkát vittek sikerre Európában és a Távol-Keleten. Claudio most a Joya marketing és kommunikációs igazgatója. Sok-sok tapasztalattal és tanulsággal felfegyverkezve 2008. szeptemberében mutatták be az első 8 Joya modellt a düsseldorfi cipővásáron. Azért, hogy a kezdet ne legyen olyan könnyű, 8-ból 8 modell fekete színű volt :-).

Az azóta eltelt 2,5 év rengeteg munkával rengeteg sikert hozott nekik. Mi, Magyarországon ennek a sikertörténetnek a boldog részesei vagyunk. Reméljük, minél többen velünk tartotok!

komment

Címkék: bemutató megnyitó claudio joya minder roggwil

süti beállítások módosítása